سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی برندهای برتر یو پی اس در ایران

با توجه به تقاضای بالای افراد و سازمان‌ها برای خرید یو پی اس، تولیدکننده‌های داخلی تصمیم به ساخت و عرضه این محصول گرفتند تا بتوانند نیازهای بازار را به‌طور کامل برطرف سازند. به‌گونه‌ای که درحال‌حاضر انواع مختلفی از UPS را می‌بینیم که توسط مجموعه‌های داخلی تولید شده‌اند.

 

به نقل از ترنجی:

مانند دیگر محصولات قطعا  یو پی اس نیز با کیفیت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و هر شرکت خدمات خاصی برای محصولات خود ارائه می‌دهد. با توجه به این موارد می‌توان چند برند را از سایرین متمایز دانست. در ادامه به معرفی این تولیدکننده‌های برتر می‌پردازیم تا تصمیم‌گیری برای شما آسا‌ن‌تر شود. برای آگاهی از این موارد تا انتهای متن با ما همراه باشید.

 

یو پی اس برند هژیر صنعت

شرکت هژیر صنعت بیش از 30 سال است که فعالیت خود را در زمینه تولید انواع یوپی‌اس آغازه کرده و با بهره‌مندی از کادری کاملا حرفه‌ای و دانش‌آموختگان الکترونیک بهترین دانشگاه‌های کشور توانسته محصولاتی کاملا باکیفیت به بازار عرضه کند.

 

تنوع بالا، کیفیت، طول عمر و ادغام هنر و تکنولوژی با یکدیگر باعث شده یو پی اس هژیر صنعت در بین رقبا محبوبیت بیشتری به‌دست بیاورد. به‌طوری‌که امروز محصولات این شرکت را به‌عنوان برترین برند ایرانی معرفی می‌کنند.

 

یوپی‌اس‌های برند هژیر صنعت تاکنون توسط مجموعه‌های مهمی مانند صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بسیاری از بیمارستان‌ها، دیتاسنترها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، شبکه حمل ‌و نقل ریلی درون شهری و انواع کارخانجات صنعتی و تولیدی و شرکت های دولتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند و در تمام موارد موفق شده‌اند رضایت بهره برداران را به‌دست بیاورند.

 

یکی از ویژگی‌های مهمی که این مجموعه برای مشتریان خود فراهم کرده امکان سفارش سازی یوپی‌اس با توجه به نیاز سازمان یا شخص است. یعنی شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به شرکت هژیر صنعت سفارش دهید و این شرکت ویژگی های فنی مورد نظر شما در ساختار یو پی اس لحاظ کرده و پس از تایید تست های مختلف، تحویل شما می دهد. به همین دلیل نیز تولیدات و خدمات ارائه‌شده توسط این برند همواره پیشتاز هستند.

 

شرکت هژیر صنعت به منظور راحتی مشتریان در همه استان های ایران دارای نمایندگی می باشد، از این طریق خریداران می توانند خدمات مشاوره، نصب یا خدمات پس از فروش را در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نیروهای کاملا ماهر دریافت نمایند.

UPS برند فاراتل

شرکت فاراتل پس از اقدامات مختلف در زمینه تکنولوژی و همکاری با برندهای دیگر فعالیت رسمی خود را در سال 1352 آغاز کرد. این شرکت همچنین در سال 1355 توانست اولین UPS را به‌بازار داخلی عرضه کند که به‌عنوان نخستین منبع تغذیه برق اضطراری از جایگاه مهمی در بین سازمان‌ها و اداره‌ها برخوردار بود.

 

این برند در طول سال‌ها فعالیت خود تجهیزات متنوعی به بازار عرضه کرد اما در این بین همواره در تلاش بود تا کیفیت یوپی‌اس‌های تولیدی را افزایش دهد و نمونه‌های جدیدتری به بازار عرضه کند.

 

درحال‌حاضر می‌توانید انواع یو ‌پی‌ اس ایرانی که توسط شرکت فاراتل تولید شده‌اند را در بازار مشاهده کنید. این محصولات نیز مانند یو پی اس برند هژیر صنعت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به‌خوبی با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کنند.

 

یو پی اس طراحی و توسعه آرکا شبکه

از دیگر برندهای ایرانی که توانست با در نظر گرفتن نیاز افراد مختلف و سازمان‌ها به تولید و عرضه‌ یوپی‌اس‌هایی باکیفیت بپردازد باید به شرکت طراحی و توسعه آرکا شبکه اشاره کرد.

 

شرکت طراحی و توسعه آرکا شبکه در سال 1399 فعالیت خود را در زمینه مشاوره، طراحی، نگهداری، نظارت بر اجرا، تامین و پیاده ­سازی زیرساخت مراکز داده و همچنین مشاوره، تامین، طراحی و تولید انواع یو پی اس با توان و فرکانس‌های مختلف شروع کرده است.

 

 

 

شرکت طراحی و توسعه آرکا شبکه در حال حاضر یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه زیرساخت مراکز داده، یو پی اس (UPS)،  شارژر و مبدل های انرژی در کشور به شمار می‌رود.

 

یو پی اس این برند نیز مانند محصولات برند هژیر صنعت شامل مواردی مانند یوپی‌اس آنلاین، لاین ‌اینتراکتیو، تک‌فاز، باتری داخلی، باتری خارجی و 3 فاز است. به همین دلیل نیز شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به‌راحتی از طریق این مجموعه خریداری کنید.

 

یو پی اس برند آبان

برند آبان متعلق به شرکت کیان صنعت ایرانیان یا به‌عبارتی فای‌نت است که توانست با کمک مدیران و کارمندان متبحر اقدام به تولید لوازم الکترونیکی کاربردی مانند یوپی‌اس‌های قدرتمند کند.

 

این شرکت در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد اما با عرضه یو پی اس آنلاین توانست خود را در بازار داخلی به شهرت برساند و در بین سایر رقبا به‌خوبی مطرح شود. شرکت یو‌پی‌اس برند آبان امروز به یکی از برترین تولیدکننده‌های منبع تغذیه برق اضطراری تبدیل شده است.

 

این شرکت برای راحتی کاربران و افزایش اطمینان آن‌ها نسبت به یوپی‌اس‌های برند آبان اقدام به ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کرده تا دیگر دغدغه‌ای بابت احتمال بروز خرابی و صرف هزینه‌های بالا جهت تعمیر این دستگاه نداشته باشند.

یو پی اس برند آلجا

آلجا مخفف‌شده نام شرکت آزمایش لوازم جانبی الکترونیک و صنعت روز است که در سال 1382 شروع به فعالیت در حوزه تولید تجهیزات الکترونیکی کرد. این شرکت پس از مدتی فعالیت تمرکز خود را بر تولید تخصصی انواع یوپی‌اس و استابلایزر گذاشت.

 

به همین دلیل نیز شاهد تنوع بالا در یوپی‌اس‌های تولیدشده توسط شرکت آلجا هستیم. البته این برند همواره برای افزایش کیفیت محصولات خود در تلاش بوده و با توجه به محبوبیتی که یوپی‌اس‌های آن در بازار دارند می‌توان گفت به هدف خود دست یافته است.

 

ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش توسط شرکت آلجا اطمینان افراد را برای خرید محصولات این شرکت افزایش می‌دهد. به همین دلیل نیز توانست خیلی زود به رقابت با برندهای مطرح بپردازد.

 

اما نام برند چه تاثیری بر قیمت این محصولات دارد؟

 

قیمت یو پی اس

یوپی‌اس‌ها انواع مختلفی دارند که در هر کدام تکنولوژی خاصی مورد استفاده قرار گرفته است. قطعا این محصولات زمانی که برای مصارف خانگی تولید شوند پیچیدگی خاصی نخواهند داشت اما یوپی‌اس مناسب صنعت باید کاملا پیشرفته باشد. این گونه عوامل روی قیمت محصول تاثیر زیادی می‌گذارند.

 

قیمت یو پی اس همچنین به برند آن بستگی دارد. هرچند شرکت‌های مطرح تلاش می‌کنند این محصولات را با قیمتی مناسب عرضه کنند اما باز هم نسبت به یوپی‌اس‌های ضعیف هزینه بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. شرکت هژیر صنعت در تهیه این محصول با منا‌سب‌ترین هزینه به شما کمک می‌کند.

 

جمع‌بندی

یو پی اس یک منبع تغذیه برق اضطراری است که در زمان قطع جریان برق، بدون هیچگونه وقفه‌ای،برق مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. از بهترین برندهای تولید کننده این محصول در داخل می‌توان به شرکت هژیر صنعت، فاراتل، طراحی و توسعه آرکا شبکه، آبان و آلجا اشاره کرد.

 

منبع: toranji.ir